TOP MUSIC ESCOLA

Compromesos a convertir somnis musicals en realitats sonores

Identitat

MISSIÓ

La nostra missió a l'Escola de Música Top Music és oferir un espai d'aprenentatge inclusiu i d'alta qualitat on nens, adolescents i adults puguin descobrir, desenvolupar i perfeccionar les seves habilitats musicals. Inspirats per la nostra experiència en la creació d'ambients sonors excepcionals, ens esforcem per nodrir el potencial musical de cada individu, tot fomentant la creativitat, la diversitat i l'autoexpressió.

VALORS

• Inclusió

• Creativitat.

• Compromís

• Empatia

• Innovació

VISIÓ

Ens visualitzem com el bressol del talent musical, un far d'inspiració que il·lumina els camins de músics de totes les edats. A través de la nostra dedicació indestructible a la qualitat sonora i al confort, aspirem a ser reconeguts com la principal institució d'ensenyament musical a Barcelona, creant un entorn on cada individu se senti valorat i recolzat. Reconeixem el poder transformador de la música per inspirar el creixement personal, i ens enorgulleix ser un lloc on cadascú pot assolir el seu màxim potencial.

nina-aprendiendo-tocar-violonchelo-casa.jpg
- (12).jpg

Per què triar
TOP MUSIC ACADEMY?

• ​El nostre enfocament pedagògic es fonamenta en la promoció de l'exploració i l'experimentació, amb el propòsit de facilitar l'assoliment de les metes individuals de cada estudiant. Aquest enfocament es desenvolupa dins d'un context personalitzat, adaptable i pragmàtic, fet que possibilita als nostres alumnes descobrir el món musical d'una manera que involucra elements lúdics i de participació activa.  A través d'aquesta metodologia, nodrim la creativitat i fomentem una estimació genuí pel procés d'aprenentatge musical.

• Tenim una àmplia experiència en la creació d'entorns fonamentals per a la inspiració i la producció de música d'alta qualitat, equipats amb els millors instruments del mercat, per garantir l'aprenentatge i la pràctica musical.

​

• Creiem en el poder de la música per estimular el desenvolupament cognitiu i emocional, proporcionant als nostres alumnes més petits habilitats que beneficiaran totes les àrees de la vida.

​

• Comptem amb docents especialitzats en educació musical i adapten les lliçons de manera individualitzada.