musico-component-estudi-obscur-sonant-carrera-exitosa.jpg

Qui som?

Som una extensió de Top music locals d'assajos, compromesos a brindar un ambient inspirador que fomenti la creativitat i el desenvolupament musical en totes les seves formes. musical, hem decidit expandir la nostra visió i passió per la música encara més lluny. Seguint els mateixos principis fundacionals que ens van portar a establir Top Music, ens enorgulleix presentar la nova extensió de la nostra empresa:Top Music Academy.​

Al llarg dels anys hem interactuat amb innombrables músics, tant experimentats com emergents, i ens vam adonar de la importància crucial de l'educació musical d'alta qualitat. El nostre desig és brindar als nostres clients un lloc on puguin no només tenir accés a excel·lents instal·lacions, sinó també rebre una educació musical excepcional que abasti diversos aspectes de la música, estils, i instruments.

Igual que a Top Music, el nostre segell distintiu, a Top music Academy ens esforcem per crear un ambient estimulant i propici per a l'aprenentatge i la creativitat.

El nostre equip d'instructors està format per músics talentosos i apassionats que no només són experts en els seus respectius camps, sinó que també comparteixen el desig d'inspirar i guiar la propera generació de músics. músics i amants de la música que ens han donat suport al llarg dels anys i esperem continuar sent una font d'inspiració i creixement al món musical.

Junts, continuarem construint harmonies duradores i melodies que perduraran en el temps.

Valors que orienten les nostres accions a l'àmbit educatiu

Inclusió

Obrim les nostres aules a totes les veus. Creiem en la música com un llenguatge universal que uneix les persones i enriqueix vides.

Creativitat

Celebrem la individualitat. Creiem que la música és un mitjà personal i aspirem a nodrir l'originalitat de cada alumne.

Compromís

Els nostres professors i personal estan compromesos a oferir suport, inspiració i atenció personalitzada a cadascun dels nostres alumnes.

Empatia

Reconeixem el poder de la música per guarir i empoderar. Mantenim un ambient càlid i acollidor on cada individu se sent valorat i respectat.

Innovació

Ens esforcem per estar a l'avantguarda de l'educació musical, adoptant noves tecnologies i enfocaments pedagògics per oferir experiències d'aprenentatge enriquidores i atractives.

Equip administratiu